Ana is a beautiful 18-year-old free-spirited painter living in Ibiza. She devotes her passion for life into her bohemian paintings. One day, Justine, a cosmopolitan patron of the arts, invites Ana to explore her work further by moving to Madrid, where she will live amongst a group of young artists that Justine supports and protects. This is the beginning of a journey that will send Ana to new continents, prompting her to uncover her past lives that have crossed centuries of remote myths.