This is the story of a disoriented and vulnerable woman, overburdened with everyday problems: her belongings are impounded, her cosmetics shop is closed, and her children are forced to go to comprehensive school. The children?s vitality draws a sharp contrast to the apathy of their mother as she slowly sinks into deep depression. The kids, aware that she lacks the necessary strength and maturity to effectively face these problems, are forced to adopt adult attitudes. Life goes on, and things change. Sometimes the changes are slow and unnoticeable, at others they are sharp and tangible.