This is an emotional and choral comedy set in a beautiful countryside, where the traditional and bigger family Gonzalez-Zea, salmon, frogs, and another animals... rationals and irrationals... share the environment with people from a tiny village located near the Bidasoa river. Nacho, 45 years old, is a minister of the National Government (conservative ideology) and Jaime, his older twin brother by ten minutes (progressist ideology), is one of the most important surgeons in the country. Both are going to run for the position of President of the National Government...