Winter 1967. Nine-year-old Laura drowns near a boarding school lost in the Pyrenees. A month later, Marco arrives from the city and moves into the attic of a lonely mountain house. The headmistress of the boarding school witnesses strange events involving Monica, the dead girl?s roommate, who is convinced that Laura is still there. Pablo Malo, director of La sombra de nadie, will sit on this year?s Altadis-New Directors Award Jury.