Bere emaztearengandik banandu eta bahituta egon ondoren, Pedro bere bizitza berregiten saiatuko da Hego Brasilgo itsasbazterrean. Bertan, haur-prostituzioaren eta adin txikikoen trafikoaren biktima izandako neska gazte bat ezagutuko du.