Hiru gazte noraezean doaz gasolina gutxi daukan auto batean. Nerabe zarenean, adiskidetasuna traizioaren, etsipenaren eta ezaugarri anbibalenteko elkartasunaren arteko mugarri dela erakusten du bidaia honek. Ezusteko haurdunaldi baten berri azaltzen duen istorio intimista ere bada, eta nola zintzotasun nahiz estutasun-une laburrek gazteria definitu eta herrialde bat deskribatzen duten.