Rafael Bregmanek (13 urte) birjintasuna galdu du, baina sekula ez dio neska bati musurik eman. Bere ametsa lortzeko akneari aurre egin beharko dio, bere baldartasuna eragotzi, lotsa gainditu eta nerabezaroa onartu.