Pelikula honek Eraserhead, Mulholland Drive, Blue Velvet, Twin Peaks, Wild At Heart edo The Elephant Man bezalako klasiko irudikorrak sortu zituen gizonaren buru liluragarriaren gaineko ezohiko begirada eskaintzen digu. Bi urte baino gehiagotan bildutako sekuentzien bidez, pelikula hau Lynchen sormen-prozesuaren erretratu intimista da, Inland Empire azken filma egiten zihardunekoa. Ideietan edertasuna aurkitzen ikusiko dugu, abstraktuaren bitarteko bidaian gidari dugula, azken beltzean bere ikuskera zinematikoa erakutsiz.