Forestillinger amodiori buruzko sei ataleko telesaila da; ez bakarrik bikote-maitasunari, baita alabenganako, aitenganako edo lagunenganako amodioari buruzkoa ere. Markoz hitz egiten digu, 90eko hamarkadan daniar antzertia irauli zuen antzerki-zuzendari karismatikoari buruz, eta Shakespearen ?Venus eta Adonis? antzezlanaren entsegua bitartean gertatzen da. Atal bakoitzak berezko protagonista bereizia dauka. Jakoben inguruko atala maitemintzearen bertigoaren ondoko iratzartze bortitzaz mintzo zaigu. Tanjari buruzkoa maite duzun gizona uzteaz. Katrinena zarena zarelako aintzatetsia eta maitatua izateaz. Evaren gainekoak familia berpizteko bere nahiaz dihardu; Jensenak lagun onenari huts egiteaz; eta Markorena zu zeu zeure proiektu bihurtzeak dakartzan deabruzko ondorioei buruz. Argumentu nagusia Markori buruzko egia ez ezik, honek ingurukoengan duen eragina ezagutzera ematen saiatzen da.