Santa Fé kalea, 1974ko urriaren 5a, Santiagoko (Txile) kanpoaldeko auzunean, Carmen Castillo bizirik atera da MIReko eta Pinocheten diktaduraren aurkako Erresistentziako buruzagi Miguel Enríquez kidea militarrek euren etxea eraso eta hiltzen dutenean. Calle Sante Fé lanaren abiapuntua da, auzo horien orainaldirako eta garaitutakoen oroimenerako bidaia; inolako atseginik edo autobarkamenik gabeko bidaia bat; honako galderek zuzenduriko narratiba bat: Erresistentzia-ekintza hauek guztiek merezi izan al zuten? Ezergatik hil al zen Miguel?