New Yorkeko euren apartamentutik kaleratzen dituztenean, Frankek, Angelak eta bi seme-alabek etxegabeentzako aterpetxe batera joan beharko dute derrigorrez. Zenbait hilabete zailen buruan, berri onak izango dituzte Gabon-egunean: apartamentu bat libre dago etxebizitza sozialen gune batean. Baina Frankek lan bat beharko du bertarako aukera izateko. Hiria Eguberrietarako prestatzen ari den bitartean, Frank eta honen 10 urteko semeorde Justin, New Yorkeko kale hotzetan noraezean ibiliko dira eguna amaitu aurretik lan bat aurkitu behar baitute.