16 urteko Alex bere aita Frankekin bizi da Ardenetako basoetako herri bakartu batean. Bere amaren heriotz tragikoaz geroztik aitari laguntzea behartuta, Alexek bere adinerako azkarregi hazten ari dela sentitzen du. Frank emaztearen heriotzak eragin zion gogorik eza gainditzen saiatzen den bitartean, Alexek nahi gabe berpizten du aitaren oinazea. Mundu anbiguo batean murgilduko dira azkenean biak, bertan samurtasunaren eta desiraren arteko muga hauskorra delarik. Hartara, neskak ustekabean 22 urteko Hector umezurtza ezagutuko du, zeinaren izeba hura heldu ez dadin saiatzen den, eta honen eraginez, aitarekin daukan harremanaz jabetuko da. Elkarrekin, Alexek eta Hectorrek iraganaren pisuaz libratu eta euren bizitzak bizitzen ikasi beharko dute.