Simon dibortziatutako polizia ofizial bat da, sei urteko bere semearen zaintza galdu berri duena. Etsi-etsi eginda, umea bahituko du eta mendialdeko udako etxe huts batera eraman eta bertan ezkutatuko dira. Simonek oporrak bere semearekin igaro nahi lituzke, baina elkarrekin pasa duten astea bere haurtzaroko oroitzapen txarrak piztuko dizkion amesgaizto bihurtzen da. Aurki iraganeko mamuek Simon erotzeko zorian jarriko dute...