1992. Bederatzi hilabete zulo izugarri txiki batean bahituta eduki ondoren, Iñaki Larrea enpresaria aske utzi dute. Etxera itzuli eta denbora gutxira, Larreak hunkituta utziko duen albistea dakusa telebistan: kosmonauta bat ?ahaztuta? geratu da MIR espazio-estazioan bere herrialdea (Sobietar Batasuna) desagertu delako. Enpresariak kosmonauta hori lehenbailehen Lurrera itzul dadin ahal duen guztia egin behar duela deritzo. Bestalde, Eurianek -Larrearen hiri berean bizi den kamarera gazte batek- ezezagun bat segika, zelatan ari zaiola sumatzen du, bere bizitzan esku hartzeraino. Eurianek eta Iñakik ez du elkar ezagutzen. Alabaina, elkarren artean antzeko gauza asko dituzte...