Paris, 70eko hamarkadaren erdialdera. Argazkilari batek Viktor Atemian izeneko gizon zargal eta makurra ezagutu du. Elkarren adiskide egiten dira eta joko dadaistak asmatzen dituzte. Atemian etengabe idazten hasiko da. ?Fils de chien? bere kontakizuna argitaratzen diote eta, egun batetik bestera, inolako azalpenik gabe, gorantza zihoan berak zuzendutako errusierako itzulpen agentzia ixten du eta bere luxuzko apartamentua amerikar batzuei saltzen die. Garaiak eta hiria aldatuz doaz... Bere dirua ahituz doa... Arrakasta erdiesten duen bat-bateko idazle baten istorioa da, gero basamortuko zeharkaldia egin beharko duena, kalean bukatu arte. Denboraren iragaitearen, uko egitearen eta hutsera egindako jauzien gaineko pelikula bat.