Ingu mafiako kapo da mundu ilun batean. Haatik, denik eta aitarik eta senarrik adeitsuena ere bada, familiarenganako amodioz betea. Mendialdean etxe pintoresko bat eraiki eta bertan familiarekin zoriontsu bizitzea du helburu bakarra. Hala ere, arazo bat du: bere alaba, pubertaro bete-betean dagoena, aitaren lanbideaz lotsatzen denez, harengandik aldenduta bizi dela.