Talk to Me Ralph Waldo ?Petey? Greenen benetako istorioa da, Washington, D.C. hirian 60ko urteetako irrati-esatari ospetsuenetako bat izatera iritsi zen mizto zorrotzeko konbiktu ohiarena. Garaiko soul musika sutsuak eta irakinean zegoen gizarte-kontzientziak adoretuta, Peteyk zuriak jabe zituen irrati batean eztabaida sorrarazi zuen. Bere lan-ibilbidearen sendotzea Dewey Hughes bere lagun eta ekoizlearen eskutan jarriz, Peteyren irrati-estilo zuzen eta aurrekaririk gabeak bere komunitateari ahotsa eta kemena eman zizkion Iparramerikaren historiako garai suspergarri eta zurrunbilotsu hartan.