Clifford Irvingen istorioan oinarriturik, Egundoko maula etsita dagoen gizon baten abentura da, munduko argitaletxe ospetsuenari Howard Hughesen biografia ofiziala idazteko baimendutako pertsona bakarra berau dela saldu dion gizonarena. Patrikan hamar xentimo besterik ez dituen idazle honen irtenbide bakarra dena, Etxe Zuria ere bustiko duen eskandalu bilakatuko da. Diruzalekeriaren eta arrakasta-egarriaren eraginez, Clifforden abentura mundua une batez bere oinetara makurtzen zela sentitu zuen gizonaren istorioa bihurtuko da, halako atrebentzia larrutik ordainduz, ordea.