Lou Reedek 1973an grabatu zuen Berlin diskoa. Salmenta-porrota izan zen. Hurrengo 33 urteetan, ez zuen sekula disko hori zuzenean jo. 2006ko abenduan, bost gauez jarraian, Brooklyngo St. Ann's Warehouse aretoan, Lou Reedek maitasunaren hiru arreba ilunen -zeloak, haserrea eta galera- inguruko maisulan hau jo zuen. Hogeita hamar musikari eta ahotsen laguntza izan zuen, diskoan parte harturiko jatorrizko gitarra-jole Steve Hunter tartean zelarik, eta baita Antony bezalako gonbidatuak ere. Kontzertuen eszenaratzeaz arduratzeaz gain, Julian Schnabelek gertakaria filmatu zuen, jarraipena uda honetako europar biran izan duena.