Ploy eduki erotiko handiko drama psikologikoa da, hiru ezezagun hoteleko gela batean giltzapetzen direnekoa. Ezkondutako bikoteari ondorio ikaragarriak ekarriko dizkion emakume gazte baten agerpenarekin hasten da dena, jelosia bihurtzen den susmo zoli batekin.