The Beatles taldea Ringo hatzetik ezin kendurik dabilen eraztun baten inguruko korapilo batean endredatu da. Bai berak bai bere taldekide Johnek, Paulek eta Georgek erlijioso-sekta bateko kideak, zientzilari ero bat eta Londresko poliziak segika dituzte, Londrestik Bahametara, austriar alpeetatik barrena egindako bidaian.