Ingeles familia bat patriarkaren hileta prestatzen ari da. Seme-alaben arteko aspaldiko liskarrak berriro agertzen diren heinean tentsioa areagotuz doa. Hildakoak sekretu ilun bat ezkutatzen zuela esanaz ezezagun bat azalduko da bertara, eta familiak neurri zorrotzak hartu beharko ditu hileta erabateko deskalabrua bihurtu ez dadin. Locarnoko Zinemaldirako hautatua.