Constance Reidek 23 urte ditu Clifford Chatterleyrekin ezkontzen denean, Britainiar armadako teniente airoso batekin. 1917. urtean gaude eta Flandersko batailan borrokatzera joandako Clifford elbarritasun batekin itzuli da. Bi urteko tratamendu medikuen ondoren, Clifford sendatuta dago, baina gerritik behera elbarritasun atzeraezin bat jasan beharko du. Bikote gaztea gizonaren familiaren lurretan kokaturiko etxe batean finkatuko da. Axolagabetuta, triste eta jarreraz epel, Constance Chatterleyk tokiko basozain Parkinengan aurkituko du babesa, zeina bere emaztearengandik banandu zenez geroztik, bakartuta bizi den, isolamendu horretatik ateratzeko asmorik gabe.