Nói, 17 urteko gaztea, Islandiako urrutiko herri batean bizitzeaz nazkatuta dago eta handik ospa egitea du amets bakarra. Ikasle txarra da eta bere itxurak nabarmentzen du: luzea, zurbila eta erabat burusoila da. Bere amonaren etxe atzeko lurpeko babeslekuan ematen du denbora, harik eta herriko gasolindegian diharduen Iris ezagutzen duen arte, eta harekin alde egiteko planak egingo ditu. Inguruneko edertasun glaziarrak Nóiren iragana eta oraina biltzen ditu, eta azkenean bere etorkizuna irentsiko du amaiera hondoratzaile batean.