Zer hoberik etorkizuna ezagutzea baino? Eta zer okerragorik? Haurtzaro zoriontsu bat hondamen baten ondorioz zapuzten da, haurrak aurreikusi zuen baina ekiditen asmatu ez zuena. 40 urteko gizon bat bere baitan itxita bizi da. Harik eta isolamendu hori haustera ausartzen den arte eta bere iraganari aurre egitera. Bere izatearen argia galarazten zuen harresia bailitz ehotutako armiarma-sarea amore ematen hasia da...