Oscar dentistak bost urte daramatza ezkonduta eta emazte eta bost seme-alaba adoptatuekin bizi da, baina ez da zoriontsu; berezko haurra nahi baitu. Einar profesional arloan arrakasta handiko burtsa-artekari bat da, baina bere bizitza pertsonalean zoritxarrekoa. Bi hilabete daramatza hotel batean bizitzen emaztea bera etxetik bota izanaz damutuko delakoan. Katin Rose Suediatik itzuli berri da, zortzi urtez bertan bizi eta gero, amonak hezi duen 11 urteko bere semea berreskuratu eta harekin Islandian bizitza berri bat hasteko asmoz.