Karitas, lau seme-alaben ama ezkongabea etsi-etsian iristen da hil bukaerara. Bere hiru alaben zaintzagatik borrokatu beharko du, eta Gudmund, hamabi urteko bere semea eskolan bullying-aren biktima dela ezjakinean da. Bien bitartean, Gardar, zorrak kobratzea lanbide duen harroputzak, bere familiatik nahiz hanpa-mundutik kanporatu dute. Bizitza berri bat hasteko asmotan, Gudmund bere semearen bila joatea erabakiko du, sekula ikusi ez duen arren. Baina bat-batean mutikoaren bizitzan muturra sartzeak kateaturiko gertakari segida bat katalizatuko du.