Atsushi Hirata tokiotar gazteak Hawaiin golfean jokatzen igaro asmo zituen oporrak bertan behera utzi beharko ditu duela zazpi urte hildako bere gurasoen omenezko zeremonia bat ospatzeko. Zeremonia hau gurasoak hil ziren tokian bertan baino ezin da egin, Islandiako urrutiko ibai batean alegia; hortaz, bere burua aurkitzen lagunduko dion bidaia gogor eta gorabeheratsuari ekin beharko dio.