Familia osoa pozik doa mendialdean alokatutako txabola baterantz, Eguberriak bertan igarotzera. Alabaina, txabola txikiegia gertatuko zaie: bere pareta izoztuek denak estututa babestu beharko dituzte aita eta ama, euren lau seme-alabak bakoitza bere familiarekin, txakur bat eta Poloniatik etorritako ezkonsenide batzuk. Kanpoaldean, tenperatura 30 gradu zero azpitik...