Gizartearen aldeko zerbait probetxugarria egin nahi lukeen hacker gazte bat da Tuomas. Niko bere lagunik onenak alkoholari zein drogei lotutako bizimodu hedonista du. Bestetik, historia eta zientzia politikoak ikasten diharduen ekintzaile gaztea da Elina. Bera eta Tuomas urtebete pasa elkarrekin dabiltzala eta ezkontzeko asmotan daude. Dena gorabehera handirik gabe doakie, harik eta Nikok 500 euroko billete bat faltsutu eta Tuomasek eta Elinak birus informatiko bat zabaltzen duten arte.