Dubrovnik jatetxe zaharkituan kamarera da Ilona eta Lauri bere senarra, tranbia-gidaria. Laurik bere lana galdu eta segituan, Dubrovnikek ateak ixten ditu. Lauri gizarte-laguntzari esker bizitzeko harroputzegia da eta bere hurrengo lanpostuan Ilonak oso gutxi irabazten du. Ilonak itxaropena berreskuratuko du Dubrovnikeko lankide ohi batzukin jatetxe berri bat zabaltzeko aukera sortzen zaionean.