Nola ez dakiela, berrogei urteko Andreas hiri arraro batera iritsi berri da. Lana badu, etxe bat eta emaztea ere bai, baina berehala ohartuko da zerbait ongi ez dabilela. Hiritik ihes egiten saiatzen da, baina irteerarik ez dagoela jabetuko da. Orduan, Hugo ezagutuko du, zeinak bere sotoko pareta batean aurkitu duen pitzadura batean musika polita entzuten duen. Pitzadura horrek agian "beste aldera" eraman ditzake. Biek elkarrekin ihesaldi bat antolatuko dute.