Geirr, 33 urteko gizona, elbarri geratu zen auto-istripu baten ondorioz, eta izorratuta dagoenez, bere neska-lagun den 30 urteko Ingvildek jada ez daki harekin nola jokatu. Bere harremana salbatzeko ahaleginean, Ingvildek euren etxera pentsamendu positiboaren zale talde bat gonbidatuko du. Geirrek inbasio gisa hartzen du hori eta edozer gauza ikuspuntu optimista batetik ikusteko aukera bera ukatzeaz gain, taldeko gainerako kideak pixkanaka itxaropen ezara eta larritasunera eramango ditu.