Gerra ondoko garaian, Etxe-ikasketen Suediar Institutuko analistak sukaldeko lanak modu egokian antolatuz gero, familia unitateko etekin ekonomikoak ikaragarri handiak izan zitezkeela jabetu ziren. Bere ikerketa zabaltzea erabaki zuten suediar etxekoandreaz haratago. Horretarako, 18 begirale bidali zituzten bere mutilzahar kopuru handiagatik nabarmen den Norvegiako Landstad nekazari-eskualdera, hauek sukaldean egiten dituzten mugimenduak aztertzera.