Hamahiru urteko Otto berebiziko uda igarotzera doa. Aurki isilean zer gorde izango du eta udalekuetara oporretan abiatu diren bere lagunak baino askoz gehiago ikasiko du bizitzaz. Ororen gainetik, Ottok Frank ezagutuko duen uda izanen da, denak oporretara joan direnean agertzen den gaizkile misteriotsua eta zera galdetu diona: "Inoiz ezer txarrik egin al duzu?"