Moe eta Far hirurogeita hamar urte inguruko bi anaia dira. Farek gerra bitartean Smålandera (Suedia) motozikletaz egindako asteburuko bidaia izan ezik, beti elkarrekin bizi izan dira. Ezustean, egun batez telefonoak joko du. Suediar doinuko ahots batek, Farek Smålandeko bidaian sortutako Konrad izeneko umeak, denboraldi batez beraiekin geratu beharko duela dio, Konraden ama oso gaixo baitago.