Åmål suediar hiri lasai eta aspergarri bat da. Agnes, neska bakarti eta lotsatia, Elinekin isilean dago maiteminduta, eskolako neskarik ospetsuenarekin. Bere urtebetetze eguna da eta bere etxeko festara ez da bere ikaskiderik azaltzen, Elin eta Jessica bere ahizpa zaharragoa ezik, apustu bat eginaz Agnesi burla egitea erabaki baitute: Jessicak 20 koroa emango dizkio Elini honek Agnesi ahoan musu ematen badio. Bi ahizpak algara bizian alde egiten dute, baina Elin geroxeago atzera ere etorriko zaio Agnesi barkamena eskatzera.