Agnes eta Rickard hiri berri batera doaz bizitzera eta agur esateko bere lagun onenak afaltzera gonbidatzen dituzte. Familia aurrera ateratzeko atsedenik gabe lanean aritzen den igeltseroa da Anders eta baztertu ezingo duen lanpostu bat eskainiko diote familia aurka duen arren. Anitak ez du bere senar ohia ikusi hau bera baino 25 urte gazteagoa zen emakume batekin ezkondu zenez geroztik. Bat-batean, hura berriz topatzeko aukera du eta konpontzeke utzitako kontuak behingoz argitzeko. Den-denen bizitzetako gaurik garrantzizkoena izango da horixe.