Killinggänget umorista taldearen lehen komedia, Four Shades of Brown filmak umore beltz ukitu batez giza portaerari buruzko lau istorio kontatzen ditu, batzuetan aldrebes samarrak nahiz karikaturazkoak diruditen protagonistak tarteko: dotore jantzita hil berri den gizon batek zurezko gizontxo itxuraz aurkitzen du bere halabeharra; aita batek animalien errausketaren atseginak irakatsi nahi dizkio bere semeari; zenbait pertsona kozinatzen ikasteko itxaropenaz elkartu dira; eta azkenik, patriarka baten ekialdeko eragin nabariko hileta, haren seme-alabak inguruan direla.