Hogeita hamar urte bereiztuta eman ondoren, Mariannek Johan bere senar ohia ikusteko beharra sentitzen du, horretarako beren udako egoitza zaharrera bidaiatuz. Etxe berean daude Johanen seme Henrik eta Karin honen alaba ere. Aitaren eta semearen arteko harremanak tirabiratsuak diren arren, bat datoz Karin babesteko beharrean. Bestalde, Annak, duela pare bat urte hildako Henriken emazteak euren bizitzetan darrai oraindik. Marianne berehala jabetuko da gauzak ez doazela uste bezain ongi. Saraband da 2007ko uztailaren 30ean hildako Ingmar Bergman handiaren azken pelikula.