Dag og Nat maitatu eta maitatua izan nahi duen jendeari buruzko film bat da. Aita baten istorioa da, bere semearena, bere emazte desleialarena, bere emaztearen amorante sekretuarena, bere maitale gaztearena, bere arreba bakartiarena, bere ama adigalkorrarena, futbol-entrenatzaile fanatiko batena, haurdun dagoen prostituta batena eta zaharrez mozorrotutako aingeru batena. Denek jakin nahi dutena zera da: erantzuna maitasuna bada, zein da galdera?