Bizitza ez da erraza 11 urteko Allanentzat. Bere aitak maiz bere buruaz beste egitearekin mehatxu egiten du, bere amak amore eman du, anaia zaharrenak etxetik alde egin du, arreba zaharrenak gauak aitarekin sofan igarotzen ditu. Aita hiletetan bildutakoak negarrarazten dituen panegiriko elokuenteak errezitatzeko bizi da soilik. Aurki, Allanek aita pozik edukitzeko behar beste hileta izan daitezen lagundu beharko du. Negarraraztearen arteari 2006ko Donostiako Zinemaldian Gazteriaren saria eman zioten.