Charlotte, 32 urteko neska, bere mutil-lagunarekin duen harremanaz nazkatuta dagoenez, beste apartamentu batera aldatzen da, Veronicaren bizilagun bihurtuz, telenobelen zale amorratua den transexuala berau. Veronicak sexu-aldaketarako eskaera egin du, eta ebakuntzarako baimenaren zain dago. Charlotte eta Veronica elkar ezagutu eta maitemindu egingo dira, baina euren maitasunaren indarra neurtu beharko dute Veronicaren sexu-aldaketari azkenik baiezkoa ematen diotenean.