Bere arreba Christina hiltzean, Augustek bertan behera utzi beharko ditu bere misiolari eginkizunak bost urteko Mia ilobaz arduratzeko. Christina, "Printzesa" goitizenez ezaguna zen porno izarra, gaindosiz hil da, Mia umezurtz utziz. Augustek bere arrebaren hilketa mendekatzea erabaki du eta, Mia berekin ekarriz, Christina agertzen den material pornografiko guztia suntsitzeari ekingo dio, aldi berean Mia etsi etsian babesten saiatzen delarik, huraxe baita baliotsu den bakarra.