Frankek, munta gutxiko droga-saltzaile batek, heroina saltzen du Tony bere lagunarekin. Droga Jugoslavia ohiko Milo izeneko trafikatzaile baten bidez lortzen dute. Droga-truke horietako bat zaputz gertatzen zaie; poliziak Frank atzemango du, baina honen aurkako frogarik ezean, aske utziko dute. Frank orduan Milori diru mordoa zor diola konturatzen da, honek herio-mehatxupean dirua lortzeko bi eguneko epemuga ematen diolarik.