Cecilie eta Joachim gazteak dira eta maiteminduta daude. Aurki ezkontzekotan dira eta bizitza osoa aurretik daukate; baina, bat-batean, dena okertu egingo da. Gauzak ez dira bakarrik Cecilie eta Joachimentzat aldatuko, baizik eta baita zoriontsu ezkonduta dauden eta hiru seme-alaba dituzten berrogei urte inguruko Marie eta Nielsentzat ere, Niels Cecilierekin sutsuki maiteminduko baita. Kontua zera da: Niels eta Cecilie maitasunagatik dena uzteko prest ote dauden.