Lenek, Nicolas Bro daniar aktore ospetsuaren emazteak, jada ez duela maite jakinarazten dionean, Nicolas beraien artekoa konpontzen saiatuko da maitasun-istorio bat filmatuz. Bere adiskide on Christoffer Boe zuzendariak kamera bat utziko dio, den-dena filmatzeko aholkua emanez, Brok ordea hitzez hitz hartuko du haren aholkua. Broren etengabeko filmaketak erotu zorian utziko ditu guztiak, bai bere lagunak baita azkenean Berlinera alde egingo duen Lene bera ere.