Ongizatearen gizarte modernoa hain dago modu arrazionalean antolatuta ezen norbere burua askatzeko eta senari jarraitzeko ahalegin berezia egin behar den. Gizon eta emakume gazte talde batek ezarritako gizarteari bizkar ematen diote eta barruan daramaten ergela garatzeko kolektibo bat sortzen dute. Inguruan dituzten pertsonak eta euren buruak probokatzen dituzte atzeratuen gisa jokatuz, baina jolas huts bat baino gehiago ez ote da?