Helge Klingenfeldt 60 urte betetzera doala eta, festa ederra prestatzen ari dira bere mansionean. Familia eta lagunak patriarkaren eta Else, honen emazte maitatzailearen inguruan biltzen dira. Helgek Christiani, bere seme zaharrenari duela urtebete hildako Linda bere arreba bikiaren omenezko hitzaldi bat eman dezala eskatzen dio. Denen harridurarako, Christianek berari eta Lindari egindako sexu-abusuez salatuko du aita, ospakizunak ezusteko norabidea hartuz, hartara.