Bess, neska gazte sineskor bat, eskoziar herri batean bizi da, bertan zaharrenek moral kalbinista ezarri dutelarik. Bess gertuko petrolio-plataforma bateko langile den Janekin ezkondu da, eta zoriontsu dira oso Janek Bessi sexuaren misterioak ezagutzera ematen dizkion artean. Alabaina, Janek lanera itzuli behar du eta istripu batek elbarri utziko du. Bessek debozioz zaintzen du eta senarra osatu dadin errezatzen du. Oso lur jota dagoen Janek Bessiri beste gizon batzurekin oheratu dadin proposatuko dio, horrek neskari bizitza arruntera itzultzen lagunduko diolakoan.